Kanoners

Så var man hemkommen efter en lång-kort helg :P Händer inte allt för ofta att man är ledig en hel helg direkt. Efter man kom hem så vart det bara en snabb runda på city gross och sen hem för att få i sig några smörgåsar innan det var dags att ta sig in till mötet på kontoret. *HOPPAS, HOPPAS* Sen vart det bara till att hämta Lotta och dra ut till "Lyscheby" där vi mötte upp lill-Johanna a.k.a j8 ;) Lotta bjöd på pastabaren, det var väl det enda rediga jag åt igår... Sen vart det att köra ut dem och sen raka vägen hem och hoppa i sängen och vila ca 50 minuter innan det var dags att ta ut lill-grisen och åka till jobbet. Japp sluta förra veckan med 2 nätter och börja denna med 1 natt. Nu har jag vart en duktig idiot och betalt mina räkningar och fört över lite till sparkontot... Idag ska jag sooooova!! 




G'NATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0