En liten kärleksförklaring

Tänkte jag skulle skriva en liten kärleksförklaring till alla min fantastiskt UNDERBARA vänner, för tillfället er som står mig allra närmast..! Alla vänner betyder något, när en vän sviker så vet man vilka de sanna vännerna är!! Love U all!!
Johanna Rannebjer - Du är så jävla underbar, jag skrattar och har alltid roligt när jag är med dig! Vi kan prata om allt mellan himmel och jord, även om vi har olika åsikter om saker så blir vi inte osams! Vart har du vart hela mitt liv? Älskar dig Johanna! Jag finns för dig ALLTID! Du kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta! Massa kärlek till dig! >Blogg<
Malin Ödh - Trots den korta tid vi kännt varandra, så vet jag att vi alltid kommer vara vänner! Du är så jävla go och helt fucking underbar!! Även om jag känner mig nere, så får du mig alltid på bättre humör! Du boostar mitt självförtroende när jag som mest behöver det! Älskar dig gumman, Jojje -v- Molle!! >Blogg<
Rebecca Majlöv -  Av dessa så är du den jag har kännt näst längs! Det känns som vi har kännt varandra hela livet, så många fina minnen jag har med dig! Känns så konstigt att inte ha kunnat träffa dig på så länge, men jag tvivlar aldrig på att våran vänskap består! Du är en fantastisk människa som jag beundrar så mycket! Kommer alltid älska dig Rebecca, finns för dig alltid!  >Blogg<
Angelica Fransson - Vet inte om du läser min blogg, tvivlar på det! Det enda jag inte tvivlar på är våran vänskap, barndomsvänner som vi är.. Det kan gå år innan vi träffas igen, men jag vet att det kommer kännas som igår! För det är så det är mellan oss! Vi kan prata om ALLT, precis ALLT! Det finns ingenting vi inte kan prata och disskutera, med olika infallsvinklar, tro och åsikter men aldrig att vi bråkar! Älskar dig Angelica, varje dag utan dig känns konstig.. När jag tänker på dig så blir mitt hjärta fyllt av saknad!! Det är alltid du och jag!!
Sabina Svensson - Du fantastiskt underbara skitunge, man kan inte annat än älska dig!! Jag tror att våran vänskap var omedelbar, och inget ska få komma emellan den! Sabina min fina, Du kommer alltid vara min fru! Älskar dig så enormt! Kärlek till dig<3
Sara Eriksson - Sara, min underbara vän! Jag kan prata med dig om allt, du får mig alltid på så bra humör! Jag saknar dig, så oerhört mycket!! Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta Sararara, du är för evigt min lillastorasyster!! Massa kärlek<3
Isa Zunkovic - Lilla Isa, min goa granne! Har inte kännt dig så himla länge.. Men du är så himla go och jag hoppas att vi får mycket mer tid tillsammans och många minnen! Hoppas att våra små planer och drömmar snart går i uppfyllelse!! Tycker om dig vännen! >Blogg<
Emsan Andersson - Min lilla Emsan, så himla go! Det var alldeles för länge sen vi hitta på något nu! Men du vet att du finns i mitt hjärta gullegumman min! Massa kärlek till dig stumpan<3

Det finns fler som jag skulle kunna skriva om, men om jag skulle skriva om alla så skulle det ta hela kvällen... Det orkar jag inte! :P
Ni är alla
PERFECTLY IMPERFECT och jag älskar Er alla PRECIS som ni är, varken mer eller mindre!! K Ä R L E K  till  E R < 3 < 3 < 3

Det finns vissa som skulle funnits med på den här listan, som av vissa oklara anledningar inte längre finns i mitt liv.. Vissa människor som jag trodde var vänner som skulle finnas kvar för alltid... Men, människor är outgrundliga och jag är inte den som tvingar mig inte på folk, så om min vänskap inte längre är önskvärd...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan vad underbar du är gumman! Älskar dig också <3

2008-12-20 @ 23:43:42
URL: http://bacon.blogg.se/
Postat av: Molle

Du är ju helt jäffla underbar! och härlig och go...och och AAAALLT! älskar dig osså gumms! <3<3 saknar dig massor.. ='(

2008-12-23 @ 09:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0