Oh my.... ^.^

Malin du får inte skriva såna inlägg, börjar ju för tusan nästan grina!!
Nu är det säkert ingen som fattar ett dyft, men här kommer anledningarna::

"Johanna, som är sötaste i världen, hämtade upp mig så jag slapp ta bussen. Är hon inte rar? Det vart raka vägen hem till grabbarna-boys som satt och smådrack. Jag, fort som faan in på dass. Byta om, fräscha upp mig. Jag och Johanna had a great time! Synd att hon åkte hem så tidigt bara.... Men, men du är bäst ändå! =D <3"

"Jag har förlorat två vänner, fick en ny som är över mina förväntningar. Everything happens for a reason, right? Hon är en sån vän man inte får nog av, en som hade kunnat vara den enda. Hon gör mig så überglá, verkligen! Tack vare dig, "Rockabella" is back on track!"

Our friendship are of the kind that will last forever!! Du får mig ALLTID att le, jag finns för dig ALLTID i ur och skur!! Massa kärlek till dig stumpan<3<3<3

Fulaste bilden på mig ever, men men, jag älskar dig Molle!!
Malin & Jag<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är underbar göllet! Älskar dig osså <3

2008-12-15 @ 21:48:02
Postat av: Isa

Lite pizza har ingen dött av! Följ med mig och träna så gör det inget om du äter tio pizzor :D

2008-12-16 @ 09:44:19
URL: http://lillaisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0