The good ol' days..

Åååh jag saknar!!

God, jag saknar den tiden, saknar min Leslita!!
Saknar alla mina vänner
 där hemma!! Har en jobbig dag idag, saknar alla som betyder något där hemma. Inte för att så många av mina vänner bor kvar.. Men jag saknar så mycket sen den tiden, önskar jag kunde få delar av allt som var bra då...


Hade en bra diskussion med Björn påvägen hem från stationen när vi lämnat av min fru Sabina ( ;D ). Fick ur mig mycket som jag burit på  ett tag, saker som jag inte kan disskutera med en viss annan. Men men. Det löser sig nog till slut. Man kan inte få allt man önskar sig här i livet!



CIAO!!!  <3<3

Kommentarer
Postat av: Lesly

tack så mycket gumman, jag sakanr dig också mycket. Jag finns här om du vill prata om nått som bekymrar dig. Hoppas att vi ses snart. Puss!

2008-11-13 @ 00:36:12
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0