41 frågor om min bästa vän.


1. Vad heter hon? (Fru) Angelica Fransson :D
2. Hur gammal är hon? Snart 21
3. När träffades ni sist? Alldeles för länge sen, augusti :’( innan Xander föddes
4. Vad har hon för hårfärg? Brun
5. Brukar hon färga håret? Nej
6. Vilka färger har hon haft: Sin naturliga..
7.Vad har hon för parfym? Flera
8. Är hon galen? Nej, bara underbar : )
9. Vad är erat bästa minne? Oj, det är många..
10. Har ni många minnen ihop? Ja : )
11. Vart bor hon? Vänersborg : (
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nej : / 
13. Är du avundsjuk på henne? Bara på att hon har Xander..
14. Vad heter hennes syskon? Jessica, Totte och Jennifer
15. När träffades ni första gången? När vi va toddlers..
16. Hur träffades ni? Våra mammor är väninnor
17. Vad går hon i för sporter? Hon spelade rugby och har tränat på friskis..
18. Vad kan hon göra på helgerna? Är med sin son och man.. Familjen och hunden.
19. Vad brukar hon göra efter skolan? Hon går inte i skolan..
21. Har ni pussats? Jo..
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Jajjamensan <3 
23. Har hon fräknar? Inte vad jag kan påminna mig om :P
24. Har ni kollat på film någon gång? Klart vi har!!
25. Har ni bråkat någon gång? NEVER!!
26. Har ni sovit i samma säng? Ja det har vi : )
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Jajjamensan..
28. Har du sett henne gråta? Jo!
29. Vad gjorde du då? Pratat och kramat
30. Har du sett henne vara riktigt arg? Nää.. Mest riktigt irriterad!
31. Har hon sett dig gråta? Ja..
32. Vad ska ni göra i sommar? Hon ska vara med sin familj och jag ska väl jobba!  
33. Har hon svikit dig någon gång? Never ever!!
34. Har ni pratat i telefon någon gång? MÅNGA GÅNGER!
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? En stor del av mig skulle dö!!
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Til’ death do us part!!
37. Älskar du henne? Av hela mitt hjärta, tvillingsjälar!! <3
38. Vad är det bästa med henne? Kan prata med henne om ALLT!!
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Ingenting..
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? Beror på vad jag ska göra av pengarna, men lite skulle hon väl få : )
41. Hur ser hennes klädstil ut? Snygg och bekväm.

Kommentarer
Postat av: hannie

oj, vette fan om jag hade kunnat svara på allt om min..

2009-02-17 @ 15:29:58
URL: http://lillababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0