D-vitamin brist.

Ja allt börjar kännas lite deppigt.. Jag är trött för det mesta tycker jag.. Idag har jag gäspat mest hela dagen. Inte fått gjort mycket alls, inte bra inte bra. Tycker det kan komma fram lite sol och bli massa plusgrader så man kan ladda upp förrådet av D-vitamin. Men fick gjort lite halsband och armband till Vildisen, kalaset blir först på söndag så det är lugnt. Hinner kanske göra några till innan dess :P Det sista armbandet blev jag nog mest nöjd med, genomskinliga blå delfiner med en rosa 3-uddig pärla mellan varje. Kanske lägger upp bilder senare, får se när jag orkar ta kort på dem :P

Imorn ska jag lämna Olli hos mormor och morfar några timmar, ska fika med Becca på Espresso House (of course) innan det blir tandläkarbesök. Eftersom jag inte vet hur lång tid det tar hos tandläkaren så vill jag inte ha honom (Olli alltså) i bilen. Bättre han får vara där han kan röra sig, om han har tur tar morfar med sig honom och Kikkan på promenad. Hade vart trevligt o låta dem springa av sig tillsammans. Nu vill jag inte gärna springa med honom på gärdet :S inte efter all snö och regn som varit på sistone.. Suck&snyft..

Efter ett antal dagar så har jag och Helena ÄNTLIGEN lyckats få tag på varandra :P hehe. Sånt är ju livet när man är upptagen.  Så imorn ska vi ut på en kvällspromenad med Olli-polli. Ska bli skönt att träffa henne igen, minns ärligt talat inte när jag träffade henne sist, skäms lite över det faktiskt. Men trots allt har det sina naturliga förklaringar! Jag har inte vart hemma det senaste 4 månaderna.. Och hon har fram tills nyligen pluggat och bott i Malmö! Nu har hon dock flyttat hem igen och pluggar i Götet om dagarna.. Suger dock att jag inte fått tag på Angelica! Hade velat träffa henne, SOOO BADLY, innan jag åker hem igen. Men får försöka med det nästa månad, eftersom min älskade Jimmy har lovat att vi ska åka upp efter våran 2-årsdag i februari.

 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det suger verkligen att inte bli trodd. Just nu jobbar jag och nästan hoppas på att förstöra kroppen, då ska jag visa läkarna vem som ska sota för detta. Är så asr

2009-01-23 @ 13:11:33
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Hoppas att allt går bra med tandläkare och morfar. Trevlig helg! :)

2009-01-23 @ 15:30:18
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0