Sista kvällen..


Ja, nu är vi här igen.. Sista kvällen hos mamma och pappa! Har vart skönt att komma bort ett tag, träffa familjen och vännerna. Inte alla men några. Har firat lilla Vildisen idag, mosters sockertopp! Lägger inte upp några bilder ikväll, kanske en annan dag.. Tänkte bara skriva ett kort inlägg för att uppdatera, sen ska jag gå ner och spendera lite tid med mina päron. Har hänt en del ikväll som vände hela mig ut&in, dock tänker jag inte berätta vad.. Men idag är första gången, på nästan20½ år som jag verkligen känner att pappa står bakom mig, att han bryr sig och vill mitt bästa! Tror inte många kan fatta vad jag saknat den känslan, den vetskapen. Idag kan jag verkligen säga att jag ÄLSKAR min pappa, haft många stunder i mitt liv då jag önskat att jag haft en annan pappa. Men inte nu, va länge sen nu som jag har sett min pappa så glad och full av energi. Tror inte vi bråkat en enda gång under dessa 8 dagarna.. Det säger en del, att vi kommit närmare varandra! Och bara för detta så bjuder jag på en 2-3 år gammal bild av mig själv...



Puss & kram på er!
Johanna, Isa och Molle.. Vi ses snart!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig!!

2009-01-25 @ 22:14:24
URL: http://lillaisa.blogspot.com
Postat av: Molle

Det har vi ju gjort nue! =D <3<3

2009-01-27 @ 20:10:01
Postat av: merlyn

schyssta handskar-:P

2009-01-28 @ 18:38:23
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0