Skräckmaraton.

 

Yes sånt tyckar jag om, dock är det lite tråkigt att se själv.. Men vad gör man när sambo-bambo jobbar, han har i princip precis slutat och är inte hemma förns vid midnatt typ. Suck. Men en hel del filmer har det blivit, ska vi se om jag lyckas komma ihåg dem också :P IQ-guldfisk, javisst!! hihi.

Filmer jag sett idag
:
Insanitarium. Den var riktift sjuk!
One missed call 1 - Amerikanska versionen. Ganska bra faktiskt! Särskilt för att just vara en amerikansk version..!
One missed call 2 - Japanska versionen. Som vanligt lite bättre än den amerikanska, även om jag inte sett tvåan mer än  den japanska..
(☆ One missed call 3 - vilken version det är har jag inte kollat än.. Rekomenderar inte att se alla i följd.. Blev lite jobbigt till slut. Har av den anledningen inte sett 3an ännu...)
Penny Dreadful - Har ännu bara sett halva, den är faktiskt lite läskig.. Jag brukar inte tycka att det är läskigt men kan bero på att jag är ensam :P haha. Vet inte... 

Filmer jag ska se (dock inte alla idag, hehe) :
☆ One missed call 3
☆ Wonderland murders
☆ The Dentist
☆ Cleaner
☆ Desturbia
☆ Gingersnaps 2 
☆ Sleuth
☆ Twilight
☆ The Passion of the Christ


Kommentarer
Postat av: merlyn

Jag har genomgått en gastric bypass operation. Så det hjälper mig på traven. Träningen jag kan rekomendera om man inte har råd med träningskort är väl att gå ut och gå eller så med stavar eller nått, kanske bli hundrastare eller nått :)

Sen kan man ju träna hemma också.. sätta på bra mauik, göra situps,armhävningar, knäböj och annat. Eller om man kan ladda hem grejer så kan man ju ladda hem pilatesträning eller nått annat och köra hemm med.. finns massa man kan göra ju :) Speciellt om man GILLAR att träna också :) kram

2009-01-29 @ 01:08:13
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn
Postat av: JENNY HSU ♥

Hihihi, tack så hemskt mycket! :D

2009-01-29 @ 16:41:35
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

tack för filmtipsen :D

2009-01-29 @ 18:41:47
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Cassandra

jag visste inte att det fanns flera one missed call! Den jag såg var verkligen obehaglig, vågade inte svara i telefonen den kvällen (A)

2009-01-31 @ 22:37:22
URL: http://cassandraholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0