☆ Trötter.

Igår orkade jag verkligen inte blogga. Vad hade jag för mig igår då?
Jo jag hade sovmorgon :P kanske lite väl länge men skönt va det. Sen tog jag mig en välbehövlig dusch och gjorde mig iordning för att träffa min älskade Becca!! Har saknat henne massor! Men eftersom de hade spärrat av den kortaste vägen in till stan fick jag ju köra en OMVÄG genom den avskyvärda HÅLAN Åsaka. Hatar det stället, det är ett av de ställen jag har lovat mig själv att aldrig mer sätta min fot igen. Men iaf, när jag lagt på pengar på parkeringsautomaten blir jag halvt överfallen av min Becca. Ååååh va det va skönt att krama om henne igen, DU MÅSTE KOMMA NER I SOMMAR!! Vi gick ner till Espresso House, Olli va såklart med, Becca stannade med honom utanför så gick jag in och köpte oss varsin latte, deras CHAI latte är så sjuuukt god. Alltime favourite!! Sen gick vi ner längs kanalen och runt Knorren.. En lång bit, men så fruktansvärt skönt trots att det var lite kallt. Varken jag eller Becca har ju världens bästa kondition om man säger så :P hehe. Det bästa va ju när vi, på hemvägen, gick längs gångvägen intill tågbron och det kommer en bil bakom oss. Antar att det va någon typ av service bil.. Typ städ eller något liknande. Vi börja spring lite lätt, tror du inte gubben bakom ratten gasar på så vi måste springa ännu fortare... Sen gick vi väldigt långsamt för att hämta andan igen :P haha. Sen gick vi åter upp till parkeringstaket och skiljdes åt, men vi ska troligtvis träffas imorn igen WOHOOO!!

Idag fyller min älskade sessa Vilda 2 år, helt sjukt!! Tyckte det inte alls va längesen jag satt i datorsalen innan morgonens första lektion och mamma ringde och berätta att det blev en tjej!! :D Vilda är alltså min systerdotter!  Hon är en sån kopia av sin storebror, både till utseende och i rörelser. Robins och Vilda som små springer exakt likadant. Nu vet jag inte om hon springer på samma sätt, har ju inte träffat någon av dem sen i agusti :'( Saknar dem enoooormt mkt!!

Ska fira pappa och Vilda på lördag! Behöver jag säga att jag längtar???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0