En liten lista.


1. Hur gammal är du om fem år? 25, ska fylla 26..
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Pensionärerna på jobbet.
3. Hur lång är du? 162.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Hm.. Minns inte men tror det va Beck i söndags..
5. Vem ringde du senast? Angelica och Mamma
6. Vem ringde dig senast? Mamma
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på vem man ska kontakta..
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta sen snart 22 år :)
9. När såg du senast din mamma? 25e Januari :'(
10. Vilken ögonfärg har du? Blå. 
11. När vaknade du i dag? 06.55.
12. Vilken är din favoritjulsång? Tänd ett ljus & Julen är här.
13. Vilken är din favoritplats? Vart som helst där jag har mina nära & kära.
14. Vilken plats föredrar du minst? Där jag känner mig olycklig.
15. Var tror du att du befinner dig om tio år? Vet inte.
16. Vad skrämde dig om natten som barn? Mössen i väggen och mörker.
17. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Pensionär F. på jobbet.
18. Hur stor är din säng? Dubbelsäng.
19. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär.
20. Sover du med eller utan kläder på dig? Det varierar..
21. Hur många kuddar har du i sängen? Tre.
25. Är du social? När jag orkar..
26. Vilken är din favoritglass? Mjukglass!
27. Vilken är din favoritefterrätt? Vet inte..
28. Tycker du om kinamat? Alla gånger!
29. Tycker du om kaffe? Usch nej, endast chai latte och ett fåtal andra lattesmaker går ner.
30. Vad dricker du till frukost? Olika.
31. Sover du på någon särskild sida? Höger sida i sängen..
32. Kan du spela poker? Nja..
34. Är du en beroende människa? Beroende av min familj och mina vänner..
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja.
36. Vill du ha barn? JA!!
39. Föredrar du havet eller en bassäng? Så länge det är varmt!
40. Vad spenderar du helst pengar på? Mig, familj och djuren.
41. Äger du dyrbara smycken? Det kan jag nog inte påstå nej..
44. Vem är den roligaste människan du känner? Hm.. känner många roliga människor!
45. Sover du med gosedjur? Nej, kuddarna räcker :P
46. Vad har du för ringsignal? Minns inte vad den heter.. Byter ganska ofta.
47. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, tack vare min underbara mamma <3
48. Hund eller katt? Har både och.. Men föredrar väl vovvisar.
49. Flirtar du mycket? Nej inte direkt..
50. Kan du byta olja på bilen? Nej men jag klarar nog att fylla på ;) 
51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej.
52. Vilken var den senaste boken du läste? Sjöjungfrun med Camilla Läckberg.
53. Den bästa bok du läst? Alla Läckbergs böcker + Karin Fossums..
54. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
55. Dansar du i bilen? Öööh? Nej!
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? RixFm såklart!
57.Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett mobilnummer.
58. När var du i kyrkan senast? På en begravning i somras tyvärr.. :'(

 

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Jennysson

..skrattade åxå gott med pensionär F på jobbet..

2009-03-13 @ 11:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0