Sleeeeeepyy... ZzzZzz..


Ja har varit oerhört trött hela dagen, påverkad av detta väderväxlandet hela tiden, plus massa jobb. Tog ingen rast på jobbet idag, men jag slutade en halvtimme tidigare.. Vilket var väldigt skönt!! Min älskling fick paket från mamma och pappa och kort från min mormor och morfar idag :D Jag har världens bästa familj!! Hoppas Jimmy ringer och tackar imorn, annars skäms jag för honom och det vill jag inte. Kanske glömt att nämna att mina älsklingar (sambo + systerson) fyller år imorn! Usch, första året jag inte är hemma och firar lillprinsens födelsedag.. Inte för att han är så liten längre :P Jag jobbar som vanligt, turligt nog 7-20 så jag hinner hem och mysa lite med älsklingen innan det är dags för sängen. Blir väl antagligen att ta en fika med familjen på söndag, eller något sånt! 

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Lesly

hey there! allt bra med dig! Ja det är många födelsedagar nu för mig med. HA en bra helg gumman!



2009-03-06 @ 22:35:24
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0