blog award

Fick en blog award av min kära Rebecca :) 

Instruktioner:
  • kopiera awarden från min blogg
  • länka personen som du fått den av
  • berätta sju saker om dig själv
  • välj sju bloggar som du vill ge den till
  • länka till dem
  • lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award.

Sju saker om mig:
  1. Jag är laktosintolerant
  2. Jag samlar på änglar, ljus & parfymer
  3. Jag älskar svartvita fotografier
  4. Jag älskar färgkontraster (tex. svart/rosa, brun/turkos)
  5. Jag är en läslus, helst deckare, fantasy & verklighetsbaserat
  6. Jag sätter oftast andras välmående för mitt eget
  7. Jag tycker om att skriva noveller o dikter, enbart för mig själv
Jag nominerar:
  1. Emmie
  2. Johanna
  3. Michis
  4. Malin
  5. Isa
  6. Daniel
  7. Lesly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0