Meeeeenh >(

Nu vart jag riiktigt pissed-off!! Har suttit hur länge som helst o pulat med mitt blogg inlägg så jag fick det precis som jag ville ha det med bilder och text. När jag skulle skicka det så har sidan blivit timed off eller va de nu kallar de.. Sen fick jag inte tillbaka skiten!! Majskolvars järnspikars toalettholkar!!! Bläääääääääääääääääääääääääääääääääääää!!

Den här helgen har till stor del, förutom jobbet, vart en svullo-helg!! Känns inte alls bra nu i efterhand, bara jag tänker på pizza, godis och andra kaloribomber så går jag upp 10 kilo. Kanske inte riktigt, men det känns så...... Har iaf käkat pizza idag också.. Straffat min mage ytterligare en gång! Suck, jag vet att jag får igen för det så jag vet inte varför jag faller för frestelserna!!? Kan någon tala om för mig varför jag är så svag i själen att jag inte kan säga nej till mig själv? Gah! Men gott är det... Dock var det alldeles för mkt bearnaisesås på min pizza o det smaka inte riktigt bearnaise! Hm!
Förövrigt var det gott med kebabkött och champinjoner :D


Min beeebyy!!Idag åkte Malin hem till Borås igen, snyft! Känns som en evighet innan det blir den 29:e!! Nu kan resten av året få gå väldigt fort TACK!! Saknar dig redan gumman min! Inte lämna mig på det här viset, det tycker vi inte om... ;D PUSS<3<3<3

Fick hem min nya Oriflame leverans i torsdags :D Johanna blev glad, då jag beställt mina nya foundations o mitt heta hot pink nagellack :D inte heller får jag glömma eyelinern och mascaran ^^
Länkar till 
hemsidan  & aktuell katalog online


Nail Colour Expert från Oriflame!
Nagellacket: Nail colour expert, Hot spot pink (hot pink).
Eyeliner: Giordani gold eye pencil, black (med sudd).
Foundation: Giordani gold, light ivory.
Mascara: Lash overload mascara, black (duo-mascara).
Nagellacket och båda flaskorna med foundation och ena av två eyeliner var till mig, den andra eyelinern och mascaran fick Malin som tidig 18 års present (",)  

Nä nu orkar jag inte skriva mer ikväll, är trött och stel i axlarna och ryggen! Någon som vill donera ett välbehövligt badkar till mig??

Ja mata ne<3<3
Ciao<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0