En lördag.

Ja som jag skrev igår så har jag inte kunnat sova ordentligt igår natt.. Inte heller inatt fick jag sovit ordentligt, suck! Tack vare eller om jag ska säga pga illamåendet så gick jag och la mig vid kvart i nio och somnade väl relativt snabbt! Men sen vakna jag igen vid ca halv två tiden, så det blev inte mer än 3,5 timmas sömn. Vakna oerhört varm och torr i munnen så jag gick ut i köket för att drick lite kallt vatten, vet inte om jag drack för fort men när jag lagt mig igen så kändes det som om någon fyllt en vattenballong i min mage. Det va rätt äckligt må ja säga, hm sen kunde jag inte somna om så då vart det bara att gå upp. Trött, grinig, illamående och hungrig gick jag runt i lägenheten. Jimmy låg ju och sov i soffan så jag kunde ju inte kolla på tvn heller så det blev ju att starta datorn igen. Inte för att jag gjorde mycke med den, minns inte ens vad jag gjorde framför datorn. Men men, Jimmy vakna efter någon timme så vi prata en stund. Sen stängde jag ner och försökte sova, gick väl sådär. Men somnat måste jag ha gjort för jag vakna vid 7 tiden av att mobilen ringde, det var Yvonne från bokningen som undra om jag kunde jobba på Orange idag och imorn. Men med tanke på mitt illamående så var nog inte det så lämplig så jag sa som det var och tacka nej! Tack o lov, jobbigt när hon ringer på morgonen när man inte är vaken, för jag har verkligen inget tidsperspektiv när jag är nyvaken! Lite mysigt att ligga i sängen då för jag hörde ett sällsynt ljud. Jimmy höll på och diska och greja! Somna gott till det ;D Men han är ju för söt min pojk, han hade griljerat våran andra(!) julskinka för i år.

Ja ja efter några timmar till, hon var väl runt tolv kan jag tro så vakna jag och ropa på Jimmy, det lyste nämligen i köket. Men inget svar så, trött som jag var, skicka jag ett litet sms och fråga vart han var. Han hade dock skrivit en lapp, men eftersom jag inte gått ur sängen så hade jag inte sett den (den satt på mellanväggen i köket). Då vart det bara att dra på mig mjukisarna som jag fick av mormor, de vart för långa för henne. Jag lär kunna ha dem som höggravid också :P När den dagen kommer ^.^, Saknar min mormor! De är så sköna, mina velourmjukisar, kanske inte skit snygga men who care? Jag vet att jag bryr mig inte, hade kunnat åka och shoppa i dem! I vilket fall som helst så kom Jimmy och Robin hem en liten stund efteråt. De skulle hjälpas åt att möblera om och fixa våran nya tv, eftersom att jag mådde illa så hade han bett Robin. Ibland visar han den där riktigt omtänksamma killen han egentligen är, ibland, bara ibland. Men det värmer mitt hjärta och bekräftar varför jag en gång blev riktigt kär i honom! Nu så har vi iallafall möblerat om och jag måste säga att det ser ut som en annan lägenhet! Fast vi måste fortfarande rensa och snygga till det sista. När allt är klart så ska jag ta kort och visa er :D Trots att jag va skeptisk till Jimmys förslag innan, så är jag faktiskt skit nöjd med det slutliga resultatet!

Annars idag så har vi förövrigt inte gjort så mycket alls, kollat på tv och fört över de sista av filmerna från hårddisken till den externa hårddisken! Skönt att ha massa utrymme på datorn igen, kanske den blir lite snabbare igen ^.^, Har även suttit och lekt lite med photoshop idag, jag är ju ingen mästare på det så det blev bara enkelt men jag orkade bara med två. Här kommer resultatet::
      

Ciao!!

Kommentarer
Postat av: Lesly

Hoppas att du har haft en mysig jul med dina närmaste och ha ett gott nytt år med ett roligt firande! =) massa kramar och pussar från mej =)

2008-12-29 @ 20:10:14
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0