Gah vilken dag...

Vilken jävla (ursäkta ordvalet) dag!! När jag hade gjort mig klar för jobbet gick jag ut till bilen.. Jo jo du, där fick jag för att jag är tidsoptimist..!  Bilen var täckt av frost och låset var så gott som fastfruset.. Tog mig 2-3 minuter innan jag kom in i bilen, då va det bara att starta bilen sätta på värmen i bilen och på bakrutan! Sen ut och skrapa rutor i full panik... Sen kom jag till jobbet på 10 minuter SÅ LAGLIGT O:D

Har vart konstant trött idag, min rygg har värkt kopiöst... Sen fick jag smset jag inte ville ha, som tala om att hunden jag vill ha kostar för mkt... Om jag inte kan få henne på avbetalning! Jag vill verkligen ha den vovvebebisen! Namn är redan bestämmt jue, visserligen sen länge... Men ÄNDÅ :'(

När jag kom hem insåg jag varför jag är så trött i huet... Jag har inte haft min rast idag "/
Jimmy har spytt och mår dåligt! Jag ska i princip bara äta och sen sova...

Pappilon och tibetansk spaniel valpar!En tibentansk spaniel-pappilon hund!

Ciao!!

Kommentarer
Postat av: Malin ^^

Vi får hoppas på det bästa! (= Håller tummarna för din skull ^^

2008-12-11 @ 17:47:20
Postat av: Isa

Nej, hur mycket kostade den? Hoppas du kan få den på avbetalning. Du har inte funderat på att ta ett lån då? Kramar

2008-12-12 @ 14:53:02
URL: http://lillaisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0