Mjo..

Inte orkat blogga på några dagar. Har jobbat och igår vart jag helt slut efter jobbet så jag slockna vid 21.15 på kvällen, inom 5 minuter från det att jag kom hem.. Mycket irriterande (mestadels pga av min irriterande sms-signal xD) när man fick sms några timmar senare av en viss liten älskling ;D Älskar dig ändå hjärtat! JAG LOVAR<3

Om några timmar, sisådär 9 timmar ska jag åka och hämta upp samma lilla älskling!! ^.^, Nämligen min underbara Johanna!! (Jimmy ska hämta upp Robin) Sen åker vi till Lyckeby. Jag och Jimmy ska köpa ny tv - ÄNTLIGEN!! Sen ska jag och Johanna åkte till stan, hon ska kolla ngn bowling-cup(?) innan vi ska göra mellandags-rean!! Wiihoo.

Idag är det även endast 3 dagar kvar tills min MOLLE kommer hem igen :D Mig saknar :'(

Idag, eller ja snarare ikväll har jag suttit vid tradera och kollat massa fint.. ^.^ Köpte 4 Captive Rings till min läpp :D Wiie! 60,- inkl. frakten. Billigt billigt! Väntar på att jag ska få vinnarmailet på en annan grej... Hoppas jag får det snart, för jag vill hinna få den innan nyår.. Men knappast troligt :'(

Ciao<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0