Tjuvstart på julen.

Har inte sovit alls inatt, det gick bara inte... Hm "/ Suck! Va ju inte nådigt trött när jag kom till jobbet! Gjorde en 7-12 tur på Orange idag. Asskön tur, trots att jag inte kände för att jobba idag. Men det gick bra ändå, jobbade med Stina och Karin. Riktigt soft, jag slapp surtanten (inga namn nämnda) hon börja när jag sluta :D Dagen börja dock inte särskilt kul när ena pensionären var svinförbannad under morgonen. Han skulle slå och ha ihjäl mig o Stina. Men med lite hjälp av Karin så fick vi till slut upp personen ifråga, 3 pers på 1. Ja ja.. Sen gick det bättre... Har duschat en dama, så go! Sen har jag julstädat ett rum, fint blev de! Ska vara där både julafton o juldagen... Tur man inte har några rutiner där! Har inte vart där mer än 1 gång de senaste 1½-2 månaderna!

När jag väl kom hem, la ja mig.. Somna ganska med en gång! Tror jag knappt vakna av mitt alarm.. Vakna när Jimmy kom hem från skjutbanan, dock vet jag inte vad klockan var då, minns att jag titta men jag minns inte vad hon va :P hehe. Johanna i ett nötskal xD Har vart o handlat, massa mat o dricka!! Ska bli risalamalta o saftsoppa ngn dag, troligen till helgen eller på annandagen... MUMMA mig längtar! Idag har jag o Jimmy tjuvstartat på julen, köpte julvört idag så till kvällsmat blev det vörtbröd med julskinka och julmust ^.^, Så hiiimla gott! Jag vet att man inte ska fuska... Men vi kunde bara inte låta bli.. Hinner nog bli en skinka till innan detta året är slut!

Nu ska jag värma glögg o käka lite lussekatter med saffran till Jeff Dunham på kanal5 (22.00)!!

Ciao<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0