Trötter...

Japp det är man ikväll efter en jobbig natt, somnat till o från hela natten (när jag väl somna). Vaknar med full panik o tror att jag försovit mig, har väl lyckats stänga av larmet utan att vakna.. Hm.. Det brukar inte hända mig! "/ Iaf så insåg jag efter en stund att jag faktiskt inte hade försovit mig utan hade gott om tid innan jag skulle åka till jobbet...

Jobbet var seegt och massa ont i ryggen (någon som ställer upp o masserar?) sen när jag ÄNTLIGEN sluta så åkte jag raka spåret till min beby MAAAALIN!!
Bäst ikväll: - Malin! Slickar du han på kuddarna? Mohahaha.. Trodde jag skulle dö när Jimmy (inte min Jimmy) sa det... Inte alls full eller så xD

Malin, mig love dig!! DU är helt fucking underbar!!!
8 MAJ NU TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nej nu orkar jag inte skriva mer, Malin, Isa & Lesly tack för era söta kommentarer!!
Skriver mer en annan dag, lovar inte att det blir imorn.. Det lär jag nog inte göra om jag skriver det :P hehe.


Ciao<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Maaaaaaalin

HAHAHA!! ja den jimmy du ;D

Meeeen du är ju bara för jäääffla söööööööt!!! mig love ya osså bääbbiii! <3<3

2008-12-15 @ 00:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0