Medicin mot kemisk obalans, så våga inte säga ngt annat ;D

Jag och lillebror satt o kollar på Barnjard, eller Bondgården som den också heter, igår. Den är så himla rolig o såå sööt :P Finns typ 3 "människor" i filmen och en är en vimsig tant. Bästa kommentaren sägs också av henne: - "Jag har fått medicin mot kemisk obalans så kom inte och säg att jag är tokig." En annan kommentar kommer från en mus/råtta (ståendes på huvudet på en gris): - "Vadå, det är bara lite pellets.. Jag är nervös!" Så bäst! Har även kollat på Lilla sjöjungfrun 2 igår där Ariel och prins Erik har en dotter vid namn Melody. Lagt över The Notebook, Lilla sjöjungfrun 2, Handen som gungar vaggan och Good luck Chuck på mitt ena USB minne, väldigt praktiskt då det inte tar upp kapaciteten för datorn. Men när jag får råd ska jag köpa en extern hårddisk, får väl bli sen när jag fått julklappspengar... Min dator börjar en aning seg av all min musik, har ca 3300 låtar så det börjar bli dags för en sådan nu... En extern hårddisk alltså!

När Jimmy kom hem fixade han mat, sjöfågel och makaroner med brunsås och lingon (mums), medans jag och lillebror gick två vändor med lite skräp... Va skönt att bli av med det! Sen skulle de kolla på The Hills have eyes II men jag pallar inte kolla på sånt när det blir militärfilm. Så jag satt o prata med min älskling Linnéa på msn istället :D det va tusen ggr roligare får jag säga. Slängde ett öga emellaåt på filmen vilket räckte. Jimmy börja diskutera filmen o deras kaliber o vapen o annat sket under filmen. Tur att lillebror inte är lika intresserad av sånt o avbryter honom. Sen så kom svärmor o hämta björnen. Jimmy gick o la sig i sängen för att läsa medans jag o Nea fortsatte prata lite först på msn o sen sms. När jag stängt av datorn o lagt mig i sängen så låg ja o älsklingen o myste ganska länge. Ingen av oss kunde ändå sova...

Nä nu ska man snart dra till jobbet igen... Inget man känner för, men det är ju som tur är inte särskilt länge ikväll... Imorn däremot, suck, blir det 13 timmar på jobbet.. 10 av dem ska jag jobba :S


Ciao!! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0