Mååndag..

Ja, då har man fixat en ny blogg!! Tröttna lite på den andra... Sitter här hemma Jimmy har nyss stigit upp för andra gången. Ibland är det skönt när han ska jobba natt, men ibland suger det riktigt hårt. Hoppas att Björnen håller mig sällskap en stund ikväll.  Men men. Skönt att vara ledig idag, är jätte trött i hela kroppen, huet är helt borta.

Igår jobba man kväll, det va en redigt jobbig kväll får ja säg. En boende som är ledsen (hur reagerar man när en vuxen karl på 70+ börjar gråta utan förvarning?), tyckte redigt synd om honom.. Men efter en stund fick jag honom på bra humör igen. En annan boende ska vara på mig typ hela tiden, vill taffsa o ha sig :S yuck. Igår skulle han köpa blommor till mig, gah så trött jag blir på honom. Medans den tredje boenden är skitsur o grinig, trodde fan hon käkat 10 kilo citroner. Suuuuck!! Medans en fjärde är jättesjuk o förvirrad, tycker sååå synd om henne.  Får se hur det går att jobba helgen där. Hm. "/

Fick ett mail från cdon idag med 51,- i rabatt.. Så jag beställde en skräckis, The Messengers, för enbart 37,- Wiiiiie!! Älskar skräck, har uppdaterat min filmlista på www.LoveFilm.se kommer ta låååååång tid att gå igenom hela den listan :P hihi. Ska kolla på filmatiseringen av Camilla Läckbergs - Predikanten visserligen är Isprinsessan först i ordningen men de funkar både att se o läsa dem var för sig. Visserligen är skådisarna lite av en besvikelse, de är inte riktigt som man föreställer sig i böckerna. Men de funkar!! Det värsta är bara att Läckberg är min o Angelicas favoriter o jag har inte hört av henne på JÄTTELÄNGE nu, trots att jag försökt på hem o på mobilen. Vill ju veta hur det är med henne o lille sötnosen Sander.


Nej nu är det bra för idag, nu ska jag dricka te o värma några av mina goa bullar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0