En kanonbra dag

Ja idag har varit en riktigt bra dag.. Förts åkte ja till Möcklö för att hämta mitt nya bord som jag ska ha i lägenheten sen när jag flyttar. Ett barbord med förvaringshyllor under och två stolar, kommer bli kanon :D Sen så har jag vart hemma, bekräftat att jag är intresserad av lägenheten och sen så har vi bokat en tid för förbesiktning så imorn kl 15.00 kommer våran bovärd för att inspektera ev. skador. Hoppas vi slipper betala för de fula fanskapen till tapeter som katterna har rivit på. Våran lägenhet  är i STORT behov av nya tapeter för de är rent av anskrämligt fula.

 

Sen åkte jag in till stan för att gå på möte, har planerat in 8 nätter innan jag flyttar och 14 nätter i sommar, hade egentligen 19-20 nätter men fick stryka för jag glömde kolla i min dagplanering. Men tillslut så blev det fixat, alla dagturer och natturer. Har några stycken där jag jobbar 9-17 och sen natten 21-04 tur jag är ledig dagen efter jag gör såna pass :P hehe. Har även fått nyckeln till kontoret så nu slipper vi tänka på det mer : ) skönt, skönt! Hoppas på att få vara med när höstplaneringen görs.. För då har jag ju inga dagturer inplanerade så som jag har nu under sommaren.. Men har 3 veckor i agusti som ännu inte är planerade, som vi inte hann med. Så min chef på natten S ska ringa mig så fort de haft sitt möte den 22. Jag kan inte vara med då för S och jag + massa andra ska på introduktion + förflyttningsteknik då. Jag minns inte hur många såna jag vart på men många är det.. 4-5 minst. Men något nytt lär man väl sig ändå får jag hoppas : )

 

Imorn ska jag o Molle åka in till stan o sola.. Jag har inte solat solarie sen ett bra tag innan studenten, vilket snart är 2 år sen nu :S Hmpf. Ena foten ner i graven, dags att börja pensionsspara xD haha. Nja så farligt är det nog inte :P får vi inte hoppas iaf. hehe. På torsdag ska jag göra min sista introduktion för ett tag iaf, 18-22. Ska ha sovande jour hos denna brukaren tror det var nästa vecka! På lördag har jag natten, kul det var ett tag sen nu. Men innan jag ska jobba natt så ska jag fika med en kompis inne i stan, det ses fram emot :D


Kommentarer
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««

sv; det har du rätt i gumman :]

ska nog skaffa ett par men ska träna på att gå ut i dom ^^ :D puss <3

2009-04-09 @ 22:35:57
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0