Ooops :P

Nu vart det visst nästan en vecka sen jag skrev något här.. Har vart mycket nu det sista med jobb och möten.. I onsdags var jag på heldagsutbildning med information om hur företaget är uppbyggt och på eftermiddagen så hade vi lyftteknik i praktik och teori.. Det var faktiskt en positiv överraskning, för jag trodde inte att jag skulle lära mig något nytt.. Men vi fick basic tips som är så enkla som man aldrig tänkt på innan.. Träffade en skit go tjej, Emmie som är jämngammal med mig som också är ganska ny. Vi umgicks hela dagen och bytte nummer, så henne lär jag träffa fler gånger :D När allt var slut så körde jag våran "föreläsare" in till stationen innan jag åkte hem för att packa och stuva in massa grejer i bilen.


Det blev en Låååång resa hem till mamma och pappa.. Kom iväg något senare än planerat så jag var nog inte framme förens 22.30 ungefär.. Bara in med alla grejerna, hunden och säga hej till mor och far. Till och med pappa var uppe, han brukar sova sen länge vid den tiden. Han fick en kram innan han gick upp för att sova. Mamma gjorde en smörgås till mig, bäddade min säng (lite bortskämd får man bli, hehe) och gav mig två "paket". Det ena innehöll ett jättesött halsband med två delfiner på, mig gilla!! Sen en fin "skål" från Iitala, typ värmeljushållare. Så fin! Sen sa vi godnatt. Jag prata med Sabina som jag pratat med nästan hela resan upp förutom några timmar.. Då blev jag underhållen av 3 av de bästa killarna jag vet :D Tack boys!! Resan hade vart såååå mycket drygare utan er :P Blev endel smsande fram tills jag somnade...


I torsdags försökte jag sova ut, men vaknade jättetidigt (05.30 typ) somnade om, sen blev jag väckt av mamma, somnade om sen vaknade jag av två "små" hundar som kommer upp. Min kluns låg nere vid fötterna, flickorna hoppa upp och la sig på varsin arm. Där låg vi tills Olli blev för svartis då hoppa han ner och börja skälla på oss.. Så det fick jag puttat ner flickorna, så fort de satt tassarna på golvet slängde han sig upp till mig... Kelen till tusen! Han är super mammig nu, får inte ens vara på toa ifred :P haha. På eftermiddagen åkte jag ett ärende åt farafar innan jag leteade mig fram till Angelicas nya lägenhet. Fick träffat den lilla bebisen, inte för att han är så lite längre men :P 7 månader blir han på måndag :) Så jävla mysig, hoppas mina bebisar blir som han ^^,


I fredags så åkte jag hem till mormor och morfar och Kikkan såklart hehe. Prata en massa, fick massa prylar som vanligt.. hehe. Bland annat ett nattduksbord och ett sladdlöst strykjärn till lägenheten :P + lite andra småsaker. Sen åkte jag till Överby, fick shoppat lite småsaker till lägenheten, hyllor och lite annat smått och gott. Mitt favorit shampo+balsam från BedHead blev det också innan jag åkte in till stan för att köpa vin och hämta Sabina<3 Fick beställt mat av mamma (du är en ängel). Sen åkte vi hem till gården igen. Promenerade med hundarna och sen åt vi mumsig mat och drack gott vin innan vi gick ut i husvagnen.. Pappa fick fixat så vi fick tv och boxern igång. Sen fortsatte vi dricka vin, spela kort och kolla på Så ska det låta :P Sen drack vi även te och kaffe... Sen la vi oss i sängen och kollade på She's the man, så pinsam men så rolig.. Jag har sett den massa gånger men den är fortfarande lika pinsam xD


Idag så har det inte hänt så mycket ännu... Vi har plattat håret, ätit, skickat låtar från min till Sabinas mobil.. haha. Sen kom hennes syster och hämta henne... Får se om jag ska in till stan och ta en fika med en "gammal" killkompis, har inte träffat honom på 2,5 år... Inget bestämmt ännu... Annars blir det grilla med mor och far ikväll och såklart rensa mitt skrivbord och packa lite saker... Allt annat återstår att se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0