Våren is HÄR!!

Woho idag är det äntligen skönt vårväder ute, solen skiner och det har varit härliga 13,5 grad ut idag :) Johanna fick vårkänslor och drog med soffdekoren ut till hans mamma, där vi städade ur bilarna och Olli-pojken fick springa löst.. Sen fick jag äntligen in skyddsklädseln till baksätet, Johanna goes duktig kicka!! ^^, hihi. Saknas det bara att jag ska tvätta bilen utvändigt så det får jag väl göra imorn.. Den är änna skamligt sketen nu *SKÄMS*

 

Idag här jag fått hem mitt SUPERFINA armband från Pärlan Sannas företag BRACY.se. Det är även Sanna som gjort min enormt fina layout på bloggen!! Återigen du är en PÄRLA Sanna!! I menyn finns det även både en länk till Sanna och en länk till Bracy.se där ni genom mig kan få 10% på alla armband! Till skillnad från bilden nedan så står det Faith på mitt armband, och det passar mig otroligt bra!!

 


Kommentarer
Postat av: Sanna Enoksson

Du är också en pärla :D

2009-04-05 @ 20:02:13
URL: http://www.sannae.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0