Fredag

Har vart en jobbig dag. Sovit hårt inatt, trots det trött, fick ringt och pratat med chefen så jag fick vikarie för mitt kvälls-pass. Har sovit mycket inatt, vilket har varit väldigt välbehövligt!! Åt första gången vid 21 ikväll... Ett under att Olli kommit ut idag! Men nu har jag lite energi trots att jag fortfarande är trött. Men det känns bättre. Dagen har vart hemsk med värk! Om jag tyckte att förra hösten/vintern var jobbig med handlederna är det inget emot vad det är nu... Stundtals hade jag velat skrika för att det gör så ont! Medan andra dagar är det acceptabelt!
Men nu ska jag sätta mig vid tvn, dricka mitt indian chai-thé och mina "mexikanska hattar".. Fredagsmys för mig själv, när idol är slut ska jag sätta igång en film innan jag ska ta ut Olli och sen sova! Blir upp tidigt imorn för att duscha och gå ut med Olli innan det är dags att åka till jobbet!


Ha en bra helg!!

Kommentarer
Postat av: Matilda .

Jätte fin blogg (:

Kolla gärna in min nya design och släng in en kommentar vad du tycker om den <3 .

2009-12-06 @ 16:57:03
URL: http://hejmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0