Good giirl

Ida har man vart rätt duktig, var ut och hämta Lotta i stallet runt 11. Sen drog vi till Shell och städa min bil, det var VÄLBEHÖVLIGT kan jag mer än väl tala om. Kan ju säga att det var längesen jag körde en så ren bil... Synd bara inte insidan matchar utsidan för min svarta bil är alldeles grådassig :( Men det känns inte som någon större idé att tvätta Betty nu. Efter det körde vi hem, slängde igång lite mat (honungsmarinerat kött och pasta = YUMMIE!!) och Iréne Huss - Glasdjävulen, älskar dem filmerna. Sen kröp vi ner i soffan för att sova lite, Scillisen låg under filten med mig och mös gärnet, även hon sov gott. Första gången på länge som jag faktiskt kunnat somna innan jag ska jobba natt, mindre roligt dock att det har snöat lite idag och att nordan ligger på. Iskallt = Inte bra för mina leder!! Vilket kommer göra detta till en väääääldigt jobbig natt! 

Imorn så blir det jobb 16-20 & bio med min bästaste Emmie 21.00-23.30 typ. Jag har nog slagit mitt rekord i antal biobesök flera gånger om i år. Minst 6 gånger har det blivit, varav 2 av tillfällena med min brukare! Det ni!! ;D 

Nä nu ska jag trycka i mig en rostad macka eller två innan det är dags att köra till jobbet, måste ju ha lite tidsmarginal nu när man inte vet hur väglaget är, dryyyyyygt!!



Ps. 4 dagar tills jag åker HEM till familjen <3 Ska bli så j***a skönt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0