Onsdag, 1 dag kvar!

Jahopp då var det onsdag igen och snart har halva veckan gått, dagen började med att köra in Lotta till trossö v-c för ett läkarbesök. När besöket inne hos läkaren, som var helt ok dock väldigt omständig, så fick hon lämnat prover för reumatisk värk. När det var klart fick hon pratat med receptionsten ang. allergi prover och jag frågade lite försynt om en tid till min läkare. Men hon hade inte befogenhet att boka en tid så jag fick sitta ner och vänta på en distriktssköterska, utan att behöva betala (!) vilket plånboken tackar för. Väl inne så fick jag beskriva mina symtom och hon bokade en tid åt mig, på måndag kl 13. Först ville jag inte ta tiden, men jag tänkte att det är nog lika så bra att få tiden så att de kanske kan ta prover. Efter nyår så ska jag boka en tid till arbetsterapeuten OM pengarna räcker till det. Jag behöver handledsstöd som är utprovade efter mig!!

Snart ska jag åka in till stan igen, ska äta lunch med en kollega :) Mys! Sen ska jag jobba 4 timmar innan det bär av till stallet för insläpp. Sen ska jag packa och försöka lägga mig tidigt! OM jag orkar ska jag försöka plocka lite här hemma, annars får det se ut som det gör tills jag kommer hem! För jag saknar totalt energi, orkar egentligen inte ens jobba, men jag måste och nu är det faktiskt sista passet på 5 dagar och 4 timmar går rätt fort trots att det inte känns så ibland!
IMORN ÅKER JAG ÄNTLIGEN HEM TILL FAMILJEN!!!

Känner mig dock INTE lika pigg idag kan jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0