En sliten ängel.


Japp här sitter en sliten ängel efter en lång jobbvecka med en ynka dags ledigt.. *tycker nästan synd om mig själv* hehe. Har dock inte så mkt att förtälja er idag.. Har vart inne på arbetsförmedlingen med hjärtat, lagat lite mat, rastat Olli och jobbat.. En HELT vanlig dag! Men nu ska jag iaf försöka vara ledig några dagar..  Imorn ska jag med svärmor o älsko in till Nättraby för att hämta kläder till Kjell, älskos morfar, för han ska till kortbo på Glimten.. Hoppas att han blir erbjuden en plats snart, så han slipper åka tillbaka till sin lilla trånga lägenhet och sitta ensam i stort sett hela dagarna :( särskilt nu när han är lite depp. Åh vad jag inte tycker om hemtjänsten, de som väntade med att skicka honom till sjukhuset i över 12 timmar TROTS att han larmat flera gånger under natten eftersom han ramlat.. De skulle anmälas och sparkas!! Tjänstefel kallas det!! Hade han haft riktig otur kunde han gått bort för oss helt.. *GRRRR*

Nej nu ska jag sluta gnälla, lägga mig i soffan och kela med min stora bebis och vänta tills min älsko kommer hem från pilen...

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0