Haha.


Igår var jag allmänt off och väldigt seg, orkade inte blogga. Varken tvn eller datorn startades förrens en bra stund efter min sambo kom hem, vilket var runt 16.45.. Vilket alltså betyder att de inte startades förrens efter 17 någon gång. Men innan dess åkte jag fram och tillbaka 2 ggr till Johanna, första gången skulle jag bara hämta nyckeln då jag ska vara kattvakt åt generalen medans hon är i Ö-bro. Strax efter jag kommit hem så ringer mobilen och Johanna ber mig köra tillbaka (mot ersättning) för att hon glömt något: detta något va en bikini (!?) och en pincett! Hm.. detta kallas ett kvinnligt guldfisk-syndrom! Vilket både jag och Johanna lider av för det mesta, fast Johanna är nog en aning värre än mig :P Mohahah.


Som vanligt satt jag och kollade bloggar via mer-trafik och hittade en mkt rolig blogg som definitivt hamnade i min blog lovin. Här hittar ni bloggen!

Nä nu ska Ollisen rastas!
Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Helen

tack för din kommentar.. om du funderar på tröjan med 100% baby.. så jag den är från lindex.. inköpt innan Thea kom till världen i mars 07 så för ca 2 år sen.. vi visste redan då att det var en tösabit i magen.. hihi.. kram

2009-02-07 @ 15:13:59
URL: http://helenw78.blogspot.com
Postat av: Niklas C

Svar: Haha ja, Caroline af Ugglas är hemsk.. Hon sjunger falskt hela tiden, rycker som en gammal knarkare och klär sig som en... Ja, jag vet inte vad...



Men jag kan inte hålla med om att Scotts var bra. Jag tycker de var tråkiga...

2009-02-08 @ 15:29:08
URL: http://www.thelifeofniklasc.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Haha, jag har alltid (och kommer alltid ha) det där kvinnliga guldfisksyndromet;) Och du med babe;)

2009-02-08 @ 19:07:00
URL: http://bacon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0