Hellooo..

Hej alla bloggläsare!
Igår vart jag helt slut när jag kom hem från jobbet, kollade på Knutby - vägen hem och sen på CSI Miami som nästan lika gärna kunde ha varit CSI New York : P men men. Sen gick jag till kojs och stensomna.. hehe.

Tack för era kommentarer igår "ställningen i omröstningen" blev 5 röster till den Grå och 4 till den Svarta.. Fortfarande lite svårt att bestämma mig, men som innan lutar det väl åt den gråa. Får se vad lönen räcker till när lönespecen kommer
= / för just nu är jag totalt pank.. Suck! 6 lååånga dagar till löning, har inte ens råd att köpa en ynka mjölk just nu x | Sånt tycker vi inte om!! Tur vi slipper slösa mjölk idag då när vi får middag hemma hos mina svärföräldrar, gött mos.. Palles mat är underbart god!! 

Måste bara säga att jag har världens bästa killkompis,
Danne!! : D Häromdagen fick jag ett sms av honom med något av det finaste någon sagt till mig på länge. Taget ur sitt sammanhang: "För att du är du", det kanske låter lite fjuttigt men jag blev så himla glad!!



Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nattis

haha jag kollade också på knutby serien.. så sjukt!!

älskar att det börjat en ny sesong av navy cis men miami e inte lika bra ju :s

2009-02-20 @ 13:48:09
URL: http://moveahead.blogg.se/
Postat av: Sara

Varsegod och tack så mycket! :-)

2009-02-20 @ 17:54:40
URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0