Ruggbulle..


Gah vilken dryg dag.. Nu är helgen snart slut och mina båda heldagar är gjorda! Tack och lov må jag säga, har idag jobbat med M och det är inte direkt min favorit människa att jobba med.. Dryg, bister, får en att känna sig inkompetent och ivägen. Förklarar inte hur saker ska göras utan suckar och gör om det eller ändrar.. Har väldigt svårt för såna människor. Men idag va M stundvis helt okej att jobba med. Men skönt att slippa eftermiddagen.  Men jag har även jobbat med min lilla Emelie :D Hon är så sjukt go, rolig och knasig :P  Ska dra ut med henne inom en snar framtid, men för en gångs skulle har jag blivit en upptagen kvinna som Emelie så fint uttryckte sig :P hihi. Jag har massa tiden i februari, främst helgerna :P Jobbar heldag nu på lördag igen! 

Imorn ska jag till sjukhuset och lämna lite prover, Johanna och Olli ska med, ska eventuellt hälsa på stackars Berith som ligger på sjukhuset. Hoppas hon kryar på sig snart!! Sen ska jag och Johanna till the Body Shop, lite vardagslyx ska det bli!! Sen blir det mest troligt Ikea i Kalmar :D Wohooo!! Vart är Rebbis när man behöver henne? *hint*  


Puss & kram!


Kommentarer
Postat av: eleni

snygga stjärnor du fixat på kommentar fliken och sånt :D mvh eleni

2009-02-02 @ 14:29:31
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0