Som bomull runt hjärtat.


Inte mkt har det hänt idag, jobba medans ordinarie hade APT-möte.. Åt hemgjorda semlor till eftermiddags fikan och som Susanne sa; det lägger sig som bomull runt hjärtat! Gott va det vill jag lova!!! Lite roligt va det, Johanna va på vit, jag på brun och Isa på orange.. Avdelningarna ligger i rad :P Jag va omringad av mina sötnosar!!

Idag lagade Jimbo kyckling och boil-in-bag ris, över förväntan gott, och currysås.. Såååå gott, minns inte när vi åt det sist!! Björn va med, sen spela vi Buzz ett tag innan vi gick ut med Olli som gnällt hela kvällen, trots att han vart ute, hade både mat och vatten + fick massa kel och uppmärksamhet... Men nu är han lugn och fin.. Ligger på min sida sängen.. varmt och gott under täcket nu!! hihi. Har världens huvudvärk och massa ont i halsen, vilket jag vakna med imorse = / har bäljat i mig mellan 4-6 koppar te idag... Även med honung! Och knarkat halstabletter, inget verkar hjälpa! Snyft!

 

Natti, natti!!
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0