En ganska bra dag.


Yes, det visa sig att fredag skulle bli en bra dag! ^.^, Vart på sumo imorse, träffa en mkt bra person som jag verkligen kännde att jag kunde lita på. Dock måste jag få av mig +/- 10kg = / Så jag ska på provtagning nästa vecka har jag tänkt, sen får jag remiss till henne om någon månad. Skönt att någon äntligen tar tag i saker och ting, vilket ingen annan har gjort under mina problemfyllda snart 20,5 år på jorden. Sen hade jag parkeringstid kvar så jag gick ner på stan,  då bokia öppnade senare så gick jag in i min nya FAVORIT affär, ENKLA
!! En mkt trevlig karl jobbade där, hittade maaaaassor av fint. Vet vad jag ska köpa till mamma i födelsedagspresent, fast jag kanske köper det till mamma och pappa i bröllopsdagspresent istället :D tänka sig 22 år som gifta, jag fattar inte att jag fyller 21 :P Om man skulle åka till USA och fira (A) när man kan dricka lagligt där xD haha. In your dreams Johanna, som om jag har råd med det liksom :( men men.

Sen så har jag betalt min Olli, så snart är han min på riktigt!! Får ägarbytes papprena på måndag eller tisdag, hoppas dock på det först nämnda så jag kan skicka in dem till jordbruksverket så jag blir officiell ägare! Sen va det prat på att jag skulle föra över ägandeskapet på mamma så skulle pappa fixa försäkringen på honom... Hm. Får ta och snacka igenom det där med pappa sen när jag fått papprena.. Som jag skrev så ska jag jobba heldagar både lördag och söndag så jag kommer ha NADA energi att diskutera sånt då :S Men men.. Tycker helgen kunde vara gjord nu så det kan vara måndag istället, saknar min Johanna.. FAKTISKT snart en vecka sen vi sågs (A) hihi.

Nä nu ska jag rasta Olli prinsen!
Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Svar: Ok, jag föredrar kaffe latte =)

2009-01-31 @ 17:13:01
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Haha, han på Enkla är grym:D Han skulle försöka hitta en kille till mig men han kom fram till att jag hade för höga krav (A) Han är för go:D Jag saknar dig gumman <3

2009-01-31 @ 20:43:58
URL: http://bacon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0