Fredag.. IGEN!!


Ja det är inte kloookt vad dagarna går fort!! Imorn har jag haft min Olli pojk i 2 veckor redan. Får lönen på tisdag, så snart är han min på riktigt :D hihi. Glad är jag ^.^ Idag sega jag till strax innan 10 i sängen, man blir ju lite bortskämd med att slippa gå upp tidigt hos mamma. Vet inte varför men jag är tröttare här än hemma, HMM!! Konstigt. Men skönt att få sova lite. I alla fall så kom jag upp i lagom tid, gjorde mig iordning, åt frukost och gick ut med hundarna.. Kajsa och Triss gjorde ifrån sig ordentligt, bara min Olli som fjanta runt :P hehe. Men huvudsaken var att flickorna fick gjort ifrån sig så de klara sig tills farfar släppte ut dem. Sen körde jag hem Olli till mormor och morfar, som ställde upp och passa honom medans jag fick lite tid i stan med Becca innan tandläkaren. Sen åkte jag till stan och mötte upp Beccisen, min pärla, sen gick vi ner till apoteket. Jag hade lovat farfar att köpa lite Voltaren T-tabletter till honom, stackarn har så ont i sin höft. Men sen är han ju snart 84 också, man kan inte få vara hur pigg och frisk hur länge som helst, hehe. Älskade farfar! Sen gick vi bort till mitt absoluta favoritställe Espresso House, även om jag tycker väldigt bra om Strandgatan också. Jag köpte en choklad och hasselnöts (tror jag att det va, minns inte hundra vilken nöt. Vilket nöt jag är ;P) muffin och en Chai-latte. Det senare är även standard för mig, älskar den enormt mkt. Vi satt och snacka massa skit och annat matnyttigt haha. Nja kanske inte direkt hehe. Efter fikat gick vi bort till FH (folketshus) enda stället där de har gratis toaletter som är fräscha i den här stan. Sen blev det expert och Gina Tricot, både jag och Becca hitta lite på rean. Jag köpte en brun 3/4-ärmad pösig topp som sitter tajt precis under rumpan, 49,- precis lagom pris för min plånbok.

Ska troligen köpa ett par lite tjockare svarta leggings inne i stan imorn, har lovat mormor att jag ska hjälpa henne hitta en bra BH och någon födelsedagspresent till Vildisen. Funderar även starkt på att åka bort till Granngården som har smådjursdag där imorn. Ska titta efter märgben, tandtugg med mint doft eller tandborste+tandkräm till prinsen, för hans andedräkt luktar inte smultron direkt. Men det ska vi nog få bukt på, har upptäkt att grisknorr och märgben är något han gillar. Så tycker han inte om hundgodis så får det bli märgben, vilket är väldigt bra för hans tänder.

Lite senare åkte jag och Olli bort till Helena, min arabiska skönhet, min barndomsvän! Först fick jag kramat om hennes pappa Kalle (Khalil) innan min knäppis kom. Vi gick en lång runda runt Lextorp med Olli, som idag fått 2 korta och 3 långa promenader. Sen fick han ligga en stund i bilen, Helenas mamma är rädd för hundar, hur man nu kan vara rädd för min prins ^.^, hihi. Vi gick in och drack en kopp te, åt Geisha och kollade på Sean Atci "the man"s show Blattifierad. Han äger stand up scenen. Jag låg seriöst och vred mig av skratt flera gånger xD En film som lätt ska ses fler gånger.

Har så många bilder jag vill lägga upp, men jag orkar inte ladda upp alla nu.. Så det blir lite småplock från veckan!!

 
  
 

Det här får vara alles för den här kvällen/natten!! Kommer mer imorn, as usuall ^.^,
Hoppas ni sussar sött och får en fin lördag, Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Leslie

Haha Lextorp, många minnen men nu var det längesen man var där :P Och SHAN the MAN han har jag träffat och snackat med! Shysst Och Rolig kille!

Puss

2009-02-12 @ 01:45:15
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0