Gomorn.

Vilken natt, vart meningen att jag skulle diskat igår, men min kära sambo hade andra idéer men icke då. Våran kära Doris fick för sig att hon skulle vara busig, så efter en stund gav vi upp. Jimmy fly förbannad slängde ut katten, någon timma senare så hade jag förbarmande med henne men inte då. Hon var nog lugn i två minuter innan hon skulle upp vid tvn och riva ner våra tomtar x( då vart det min tur att gå bersärk, så Jimmy slängde ut henne igen. Sen fick hon va ute tills Jimmy åkte till jobbet vid 5 tiden imorse. Men varken jag eller Jimmbo kunde somna ändå, så vi låg väl och prata halva natten. Resterande delen så lyssnade jag på musik i mobilen, tacka vet jag lugn pojkbands musik när man ska försöka sova ;D klockan va runt 4, halv 5 när jag la ifrån mig mobilen för att sova. Tror min sista tanke va "hoppas inte Jimmy försover sig nu". Sen blev jag väckt strax efter 8 av mobilen. Sen kunde jag inte somna om!! Idag ska jag göra iordning lite hemma så det inte ser ut hur som helst när lille Oliver kommer hem :D

Fast mest tycker jag om den här sortens musik, fast det beror på humöret såklart..
Dock party så är det R'n'B som gäller, lätt!!
Billy Talent - Fallen leaves
 

Neverstore  - Racer
(hitta ingen bra live video)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0