"Hemma".


*

Ja nu sitter man hemma hos mamma och pappa, skönt att komma hem lite. Måste ta tag i rensningen av mitt flickrum, när de tog bort Fiffi så sprang ju Kajsa genom mitt rum och in till farfar. Så det ser ut som ett bombnedslag!! Så mitt organiserade kaos är förstört, nu hittar jag i princip ingenting längre "/ Hmmm.. Suck. Men det ska nog lösa sig det också! hehe. Idag ska jag nog bygga upp lite hinder i paddocken så Olli ska få jobba lite, han behöver det så han inte blir så rastlös och stingslig. Efter den långa bilresan så va han så löjlig, men det hade ju sin naturliga förklaring till varför. Jag var mest trött, men gott med mammas sjömansbiff. Satt och kolla på På spåret (!) sen när de gick upp så kollade jag på Let's dance. Måste säga att blondinbella dansade helt okej, men hon är fortfarande lika blond. Hon är inte min favorit om man säger så. Jag hejjar på Laila och Nicklas, LÄTT!! Hon Linda som åkte ut har jag inte den BLEKASTE vem det är.. Hm! Men men. Sen låg jag i soffan och kolla på en av mina favorit serier, LA INK. Kat Von D är ju lätt en av de bästa tattuerarna i världen!! Det vore en dröm att bli tattuerad antingen av henne, Kim eller Hannah som är del av hennes Crew. Men som med mkt annat är och lär väl förbli en dröm :'( Men tjejen som tattuerar på People i Karlskrona är inte så pjåkig hon heller :P Johannas tattureing blev riktigt nice!!

Nu har jag en liten kelgris bredvid mig, min lille Olli. Strax dags för honom att gå ut IGEN ;D hehe. Blir nog den där banan i paddocken om det inte är någon som ska rida där..!!

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, jag tycker hon är bra med och jag ÄLSKAR min tatoo :D

2009-01-17 @ 23:29:05
URL: http://bacon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0