Måndag igen.

Usch vad tiden går fort redan måndag igen. Visserligen tycker jag vi kan ta den här veckan i ultra rapid!! Äntligen är det snart dags, åker hem till mamsen och papsen på fredag! Ska bli ljuuuuuuuuvligt!! hihi. 

Jag är faktiskt stolt över mig själv, de senaste dagarna har jag vaknat vid 8 snåret oavsett när jag la mig, och Olli är snäll som inte väcker hela lägenheten utan väntar tills jag vaknar. Men det klarar han eftersom jag kissar honom innan vi lägger oss. Idag har vi hunnit vara ute 3 ggr. Vi har ätit och språkat med både Lillebror och min älskling aka pappa/husse, sen åkte vi bil, vi körde Isa till jobbet och visa vart hon skulle vara. Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag ska åka iväg till jobbet. När jag väl sluatat ikväll ska jag vänta tills Isa har slutat så ska vi samåka hem också, så slipper Martin eller någon annan åka extra för att hämta när jag redan är på stället. Vi är ju endå på samma hus, några väggar emellan bara liksom. 

 

Nej nu kilar jag till duschen!
Ha det bäst!

Ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0