Min Olli.

Måste berätta, jag har ju haft lite funderingar på att börja träna agility igen (redan innan jag skaffa Olli pojken). En liten bit utanför våran lägenhet har vi ett cykelställ, ni vet ett sånt man bara kör in cykeldäcket i. Jag och Olli skulle låna husses nycklar för att komma in, innan han skulle åka till jobbet. Jag trodde han skulle gå runt stället, men istället hoppar han över det. Och det va inte ett litet hopp han va en bra bit över det. Jag blev så glad, han har fått hoppa över det flera gånger och han hoppar lika fint varje gång. Hoppas jag kan göra någon bana i pappas skog så vi kan träna lite hoppning med honom. Han skulle älska agility, enda grejen är att han ska stanna och lysnna när jag kallar på honom. Måste jobba på det, så han inte sticker!! 

 

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0