Olli ♥ - Kärlek vid första ögonkastet.


Idag gick jag upp vid 8 tiden, åt frukost och gjorde mig iordning. När klockan blev strax innan 10 åkte jag bort till Sanda för att hämta min granne, Isa, som sovit hos sin mamma. Sen åkte vi och tankade i trosgård innan vi drog vidare mot Fjälkinge och Tradar'n i Kristianstad. Men vi insåg att vi körde alldeles i för god tid så vi drog en sväng bort till Ekohallen som ligger cirkus 1,5 km bortanför. Köpte en JÄTTEFIN Lady och Luffsen matskål till pojken och en födelsedagspresent till min far som fyller år näst-nästa vecka. IIh längtar tills vi ska åka hem till mamma och pappa, visa alla min prins. I alla fall så åkte vi till Tradar'n och vänta på Olli ♥, Sarah och hennes kompis som jag inte är säker på vad hon heter. Nervös som attan va jag, men så fort de kom fram och parkerade så släppte de,
Olli ♥ va kärlek vid första ögonkastet!! Jag gick en liten runda med honom medans Sarah skrev fodervärdspapprena för att känna hur han kändes att gå med. Han är helt fantastisk, för att vara 6 år så är han full av liv och energisk till tusen när man är ute och går med honom. Men samtidigt så underbart lugn och kelen. Kan säga att det kommer krävas mycket innan jag släpper den här hunden!!

Nu ska jag på promenad med prinsen!! ♥


Kommentarer
Postat av: Isa

Han är så fin! hoppas ni kommer bli lyckliga ihop =)

2009-01-11 @ 12:14:54
URL: http://lillaisa.blogspot.com
Postat av: Emma

Hoppas ni tar hand om "min" lilla Olli.. Betyder massa

2009-01-14 @ 18:17:33
URL: http://niiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0