UTKLASSNING!! woho.


Ja ni kära vänner, så sitter man framför bloggen igen :P Idag har vi tagit det rätt lugnt. Har vart med Olli på gärdet i två omgångar :D Han fick springa löst och han lyssnade faktiskt ganska bra. Men än krävs det en del träning, eftersom jag vill kunna träna agility med honom så måste han kunna lyssna på mig oavsett vad som händer i omgivningen. Kajsa, som markerade sitt revir genom massa morr igår, har vart riktigt kompis med min prins idag. De kunde till och med dela på bädden :P Men lilla Trissan är lite hängig stackarn, har inte alls vart så pigg nu ikväll :( Jätteskönt att de kan komma överens iaf. Ikväll har jag kollat på Handbolls-VM, Sverige mött Kuba. Läs överskriften så vet ni hur det gick!! 40-14, totalkrossade!!

Nä nu ska jag strax logga ur datorn!
G'natt allesammans!


Jag 2 år.

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Haha sååå söt du var där :D



Jaa tugga nalle älskar dom!:P Och "Humpa nalle" också hahahah..

2009-01-18 @ 22:04:40
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0