..gomorn..

" Det är tidigt, morgonen gryr och solens strålar börjar leta sig upp.
Det är en kall sommarmorgon, det enda som hörs är en hoande uggla på håll,
fåglarnas kvitter, ett par knastrande fotsteg och fyra springande tassar...
Daggen tynger växternas blad.. Brr det är kallt, trött går vi hemmåt igen! "  
                                                                                     ©. Johanna

 

Gomorn mina vänner..
Nu har man vart hemma en stund.. Har rastat Olli pojken och håller på att varva ner lite nu och ska snart krypa ner under täcket.. När jag kom till kontoret igår kväll så stod en tjej och väntade på E-K, en av de andra nattarna. Hon skulle introduktion, så jag fick ju vara hennes "lärare" som Emmie så fint kallade mig :P Och det visade sig sen att Emmie och Zandra, som hon heter, känner varandra sen innan.. Världen är bra liten, det visa sig också att vi båda känner samma folk. Och jag känner ju inte så super många här i stan :P haha. Skönt att kunna vidga sina bekantskapskretsar ytterligare :D

 

Natti natt, och gomorn, folket!!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Nu har jag lagt in dej på min bloglovin oxå =)



Är det kul att jobba som assistent??

Jag var det för flera år sedan, men min brukare dog - så nu är jag inom äldreomsorgen och har även varit en sväng på sjukhuset...

2009-06-13 @ 19:37:06
URL: http://mammajenniiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0