..grattis..

Idag firar mina föräldrar bröllopsdag så jag säger bara ett STOOORT GRATTIS till er!! Hoppas ni får en fin dag.. Jag har drömt så sjukt konstiga drömmar inatt, en del ganska fruktansvärda.. Om det är fragment som mitt undermedvetna bearbetar så vill jag inte att jag blir medveten om de tankarna :S Men men. Har blivit ganska dålig på det där med att äta frukost, jag som alltid har krävt frukost. Visserligen så har jag inte så mycket att göra nu så men ändå. Igår fick jag plockat en del med mina kläder i klädkammaren. Underkläderna kom in i skåpet och tröjerna och klänningarna har kommit upp på galgar. Dock behöver jag fler galgar, fick inte med mig alla från gamla lägenheten tydligen... Tur jag ska dit imorn. Så nu ska jag bara göra rent hyllorna så jag kan lägga upp topparna och byxorna... Men det får bli en annan dag, idag ska jag inte göra många knop. Ska jobba inatt och nu har jag skitont i ryggen så det blir nog att lägga sig i badet efter man käkat lite.. Idag blir det falukorv med fullkornsmakaroner och lite dolmio pastasås och grönsaker eller eventuellt resterna av pizzasalladen.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0