..inge bra dag..

Dagen börja med spöregn, på marknadsdagen och allt... Men det blev rätt fint ändå.. Nästan lite jobbigt varmt, alldeles för mycket människor för min smak. Hatar att det är så mycket människor. Fick handlat åt min brukare, själv hade jag inte råd att köpa allt jag ville ha. Inte ens biggaråer, brända mandlar eller langos blev det.. Hädelse och fyy på mig!! Fast nästa år hoppas jag att någon räddar mig från allt vad marknader, enorma folksamlingar och jobb heter, hoppas en viss gosak känner sig utpekade :P *hoppas, hoppas* 

 

Igår var jag med världens bästa Emmie, igen :P, vi shoppa loss inför *censur* :D det kommer bli såååå nice och jäklar att två människor kan ha så lika smak :P Love you gullfia, bästa vänner!! <3 

 

Idag begravdes min mormors bror, må du vila i frid Bengt!
Du finns i mina tankar älskade mormor! 

 

 

 

 

 

 

Åååh nu ger jag snart upp, starting to wrap my heart in ice once more...
Pallar inte fler som er längre!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0