..tvättstugan..

Usch idag har vart en seg dag, har sovit så dåligt vaknat flera gånger och det har inte gått många minuter emellan..  Mellan de sista två gångerna gick det väl två timmar, men förövrigt gick det kanske som mest 20 minuter. Drygt som tusan!! Kom därför upp ganska tidigt för ovanligheternas skull... Tog en dusch och gick ut med Olli... Sen vart det drygt fram tills 14 då jag hade tid i tvättstugan. Där har jag spenderat större delen av eftermiddagen, antingen där eller fixandes i lägenheten... Väntar fortfarande på att någon ska rensa mitt förråd på bråte som inte är min!! Men men... Förövrigt har jag bara softat idag, inte många knop alls. Sitter och tjötar med lite kompisar på msn och sms... Ser fram emot en ny vecka.. Och veckans planer!! Efter midsommar är det nedräkning på hög nivå som gäller ;D Eller vad säger du, Emmie!!? 

 

Natti natti folket!


Kommentarer
Postat av: Emmie

va gullig du är gumman min. jag längtar som tusan til den 27:e, ska bli så grymt kul. syns imon =)kram

2009-06-16 @ 23:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0