All isnt good..

Först och främst vill jag säga förlåt till alla mina trogna läsare för att jag inte uppdaterat på länge! Det har vart lite mkt på sistonde.. Tyvärr både på jobb fronten och emotionellt.. Hur mkt orkar man med? Mamma, Johanna, Isa & Sabina.. TACK!! Ni är mina hjältar, vet inte hur jag skulle orka utan er!!

Har jobbat två nätter och en kväll och två nätter till ska jag göra den här veckan, så 36 timmar sammanlagt.. Nästan en full vecka med andra ord. Skönt. Ska göra min första ensamma natt inatt, börjar kl 21. Bara hoppas jag slipper SNÖN inatt, för BÅDA de tidigare nätterna jag jobbat den här veckan. Så jag bara hoppas att våren segrat över vintern nu så vi får fint väder äntligen. Idag är det ganska varmt ute, blåser som vanligt, men solen skiner iaf.

Ser fram emot måndag nu, Johanna vet, sen nästa fredag ska jag och Johanna åka till Kalmar och klippa oss. Och det ÄR sjukt nödvändigt på mina slitna toppar :S Har inte klippt mig sen förra året, fy på mig!! Måste köpa lite nytt till garderoben, har i princip inga hela jeans och en tröja + 1-2 toppar behövs. 

För att inte dra ner bloggen med massa argt och ledsamt så skriver jag inte mer just nu... Ska försöka uppdatera lite i helgen efter hand som min energi återkommer. 

 

Sanna, du är en Pärla!


Kommentarer
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««

sv; tack gumman, vad glad jag blir :D puss <33

2009-03-30 @ 21:51:41
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0