Bloggen..


Börjar tröttna allt mer på designen i min blogg och turligt nog har Sanna fått igång sitt photoshop igen så snaaart har jag min nya design! Sanna är superduktig, det är även hon som har online-företaget Bracy.se som säljer supersnygga armband! Men nu ska jag dricka färdigt mitt te och äta min smörgås med stekt ägg innan jag ska krypa kull. Hoppas jag kan få med mig min sambo till sängen, lite trött på att han somnar (allt för ofta med tvn på) i soffan.. Hmpf!! Det gillas inte av "regeringen" hehe ;P 
 
Ha en go natt!
Puss & Kram 

Kommentarer
Postat av: Niklas C

Svar: Nej precis, det skulle vara så hemskt om vi skickar Caroline af Ugglas till Eurovision. Tänk dig hennes låt på engelska. Please, please. Eller vad skulle den heta då. Hahaha

2009-03-12 @ 05:39:17
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0