Drömmarnas land..


Ja ikväll har jag kollat på Kalle och Chokladfabriken, druckit mitt suveränt goda te och min egengjorda vitamin smoothie :) Nu ska jag rasta Olli sista gången ikväll sen ska jag faktiskt lägga mig innan (!) kl 23 :P Ska upp vid 5 imorn, ska jobba 6,5 timme, skönt när det inte blir för långa dagar.. Tror till och med att jag har en halvtimmes rast :P hoppas bara att det blir lugnt så jag kan ta den, inte alltid det hinns med! 

 

Godnatt gullungar!!
I'm off to the land of hopes & dreams.. 

 

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Molle

PAHA ! ! Vet inte vad det betyder, ville bara uppmärksamma dig om att jag faktiskt läser din blogg =P xD

2009-03-06 @ 12:08:35
Postat av: Hanna

Gud vad got med smoothie. Själv brukar jag göra med annanas apelsin och banan, det blir super gott :D

2009-03-06 @ 18:04:04
URL: http://hannanas.webblogg.se/
Postat av: Alva

Svar: Jaha, jaa den var lite svår! :P ;)

2009-03-06 @ 19:47:47
URL: http://alviewie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0