Hej :)

Hej allesammans!

Hoppas att allt är bra med er i det fina vårvädret, hoppas att ni har lika fint väder som vi haft här idag. Igår jobbade jag på Hbg igen, första gången på 7 dagar.. Var från början meningen att jag bara skulle gjort 7-13.30.. Men Yvonne ringde precis innan rapporteringen och fråga om jag kunde jobba eftermiddagen 15.30-21 och även 8-17 idag, kontot säger catching vid nästa månads löning, så jag tackade jag.. Men när jag kom hem igår var det på ren vilja jag stanna uppe för att titta på LA Ink som är ett måste på fredagar (A).. Va lite knas imorse dock, vakna vid halv 7 och trodde på fullaste allvar att jag försovit mig :P hade dock en timma på mig tills jobbet kallade. hehe. Jag är inte van vid att börja 8 så jag blir helknas när jag väl gör det, händer inte så ofta! Tråkigt värre att jobba idag dock, pensionär F. har vart dålig i magen och jag HOPPAS INNERLIGT att hon inte hade maginfluensa för jag har verkligen inte tid eller råd att bli sjuk nu :S

Men skönt för jag och ssk-eleven Lars var ute med pensionär AM och M på en riktig långpromenad med rullstolarna. Så jäkla skönt, men man får bekänna färg med ben- och armmusklerna :P det är inte alltid det lättaste att gå i uppförsbacke eller hålla emot i nerförsbacke när man kör rullstol oavsett om personen i den väger mkt eller lite.. Så jag har fått rejält med motion idag, var även ute med pensionär A på eftermiddagen. Det var nödvändigt för jag höll allvarligt på att somna stående.. Jag var som en gående zombie hela eftermiddagen.. När jag kom hem vid ca 17.10 så mötte jag Jimmy som åkte hem till sin mor och far och jag bytte om och la mig i sängen somna efter en stund, och vid 19 (en halvtimme efter jag hade ställt larm och tydligen stängt av utan att reagera) så ringde Sabinan, underbara vän. Sen låg jag och snoozade en stund till innan jag rastade Olli och gjorde några smörgåsar innan Robinsson började. Vet dock inte vad jag ska tycka om det, återstår att se nästa program.. Men ett program som gjorde intryck på mig var Jag vet vad du gjorde förra lördagen.. Shiiiet så kul det var, pinsamt men sjukt roligt :P hehe. Nä nu ska jag äta, sen försöka sova en aning. 


Kommentarer
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««

sv; haha ja verkligen! han va inte smart iallafall!

2009-03-23 @ 19:04:59
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Lesly

åhh vilken fin design du har fixat =) Nja tyvärr snöar det här men jag är glad att någon har fint väder. hoppas att du inte blir sjuk.. nej det tror jag inte ;) Kram

2009-03-24 @ 13:16:14
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: Lesly

Ja det lider jag också av. Jätte jobbigt.. Detta äör den längsta vintern som jag gått igenom. typ 4 månader med snö och mörker...Men vi klarar oss igenom detta eller hur gumman =)

2009-03-24 @ 13:22:37
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0