Ingen bra dag..

Nej idag är verkligen ingen bra dag för mig, tack Sabina för pratstunden den var välbehövlig!! Helst hade jag velat dra täcket överhuvudet och återkomma en annan dag...

Men det gör jag inte.. Jag har vart på långpromenad med Olli och dammsugit väck de värsta hundhåren och skurat golvet i köket, vilket var väldigt välbehövligt.. Fick ett tips av en vän som användet katt-olivolja till sin katt vilket gör att hon fäller mindre och får bättre lyster i pälsen. Någon som vet om det finns till hundar och vart isåfall man kan köpa det? Tacksam för tips..

Fråga inte gärna vad som rör sig i mitt huvud just nu, jag berättar när jag känner att jag kan göra det. Så tills dess, finns bara till hands om jag behöver er, jag kommer till er om jag vill lätta mitt hjärta. Så ta det inte personligen om jag inte berättar... Om det blir som jag känner så kommer de flesta av er veta inom 1-1½ månads tid.. Men tills dess behöver saker mogna!!


Kommentarer
Postat av: rebecca

jag blir orolig för dig :S

2009-03-19 @ 18:33:59
URL: http://www.majlov.se
Postat av: Johanna

Du vet att jag finns här always <3

2009-03-20 @ 21:36:12
URL: http://bacon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0