Kokko..

Jag har kommit fram till att jag är ganska knäpp.. Visst, det har jag väl alltid vetat att jag inte riktigt är som alla andra, haha.. Men jag är nästintill "handlingsförlamad" om dagarna, jag är trött och orkar i stort sett inte ta tag i någonting.. Men sen ser ni, när de flesta andra har fått besök av John Blund och zuzzar sött, tro inte katten att jag får spelet då... Inatt vid ca 2 tiden fick jag städmani.. Jag skurade toaletten, handfatet, rensade ut skräpet från skräpkorgen och satte lilla baljan under handfatet (avloppsröret till handfatet läcker).. Och hade det inte varit för hänsyn till Isa och Martin (mina grannar) så hade jag banne mig startat tvättmaskinen och börjat dammsuga.. Idag på morgonen så gick jag ut med alla soppåsarna och tog ut kompostpåsarna.. Så jag känner mig ganska duktig! Men ja, jag vet att jag inte är normal eller funtad som alla andra, och det är för det mesta till min fördel hoppas jag! Det är väl lite därför nattjobb kommer passa mig ypperligt.. Hoppas jag iallafall..


Kommentarer
Postat av: Niklas C

Svar. Usch, ja det är verkligen jobbigt att kliva upp tidigt på morgonen...

2009-03-18 @ 20:36:10
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0