Nåväl, söndag igen..


Ja då va det ju söndag kväll igen.. Känner mig (som vanligt) trött och sliten, lördag gick förbi i ett trött töcken.. Alla pensionärerna var tröttare än vanligt, jag blev "hemskickad" 19.40 alltså 20 minuter innan jag skulle slutat. Visserligen skönt, men det kändes varken till eller från. Jobbade med en bra ordinarie på kvällen så jag fick gå tidigare, det är långt ifrån alla som hade sagt att jag kunde gå hem. Vid 19.30 var vi klara med allt, alla låg och det var bara E som hade tabletter kvar. Det bästa på jobbet var ändå mina 3 timmar av rast, sov nog ca 2 timmar av dem iaf. Somnade gott sen när jag la mig på kvällen iaf.  

Idag har vi inte gjort mkt alls, under kvällen så va vi hos mina svärföräldrar och gjorde semlor som vi åt.  Gott gott, har i stort inte ätit så bra idag. Ingen riktig mat har jag fått i mig. Vi har varken bröd eller mjölk hemma, kylen och frysen  behöver fyllas på. Har 4 käkat knäckebröd och två semlor idag. Inte bra.. SUCK!! Ska nog dra i mig en äcklig nutrilett och sova sen. Jimmy är hos Robin, och just nu skiter jag i om han kommer hem ikväll eller inte.. Är för trött för att bry mig om hans dygnsrytm längre, han är 24 år och tillräckligt vuxen för att fatta beslut själv. Jag orkar inte leka hans mamma, för jag är det inte, jag vill bara vara hans flickvän och livskamrat... Suck för vuxna killar som beter sig som barnrumpor ibland! 
 

Nej nu mina vänner och bloggläsare.. Nu ska jag fixa min nutrilett och krypa till kojs!


Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Karin

Nutrilett buäck...fast jag önskar att jag tyckte det var gott...))

Jasså du tycker inte hon sjunger bra...)

Det tycker jag.

Ha en fin fin dag...kramizzzz

2009-03-09 @ 08:03:31
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Makrill

Hoppas du får en fortsatt trevlig måndag! :)

/ Makrillen

2009-03-09 @ 12:41:06
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0